Saturday 16 February 2013

Testimonial sendiri


Assalamulaikum kepada semua pembaca blog ku,

kalau ade yg perasan, kdg2 aku ade post berkenaan VCO catalyst....ade juga yg bertanya asik post & promote je pasal bende alah tu..yang empunya diri tu makan ke produk tu @ just post...post...post..& promote semata nk kasi laris?...

sudah tentu la kawan2..aku dh amalkannya sejak taun lepas.. bermula daripada aku merasakan umur dh semakin meningkat, badan selalu letih ,yang paling x tahan asik sakit kepala bila habis waktu kerja...sejak daripada tu aku try carik penyelesaiannya sehinggalah terjumpa dengan VCO catalyst ni dimana aku makan dalam sebulan, alhamdullillah ada rs kesan nya..sakit kepala dah kurang, badan makin cergas & balik kerja pon takde rs letih sgt...bole berjaga sampai mlm walhal sebelum ni lps je maghrib mmg dh carik bantal nk tido..;) disamping itu antara kesan-kesan lain aku dapat rasakan antaranya: kulit x lagi kering, jerawat jarang tumbuh & kadar kolestrol pon bole dikawal.

Ade banyak lagi kesannya...bila berkongsi dengan rakan2 yg pernah makan VCO ni almost bg pendapat yg positif...ade yg kata berat badan & selera mkn bole control, kulit cantik & gebu, ade juga yg mengaku suami mereka menjadi impress seperti rase mcm baru mula2 kahwin dulu..hu3...

Pendek kata bila dh cuba & amalkan barulah tau kesannya. VCO ( Virgin Coconut Oil)~ Minyak kelapa dara mmg terbukti dgn khasiat2 nya yg cukup hebat...kepada yg consent dengan kesihatan mcm aku boleh lah cuba & jgn teragak2 utk PM aku ye...ini bukanlah cakap2 kosong & hanya sekadar nk meraih untung/melariskan produk ...tapi belum cuba , belum tau......

:: Testimonial diatas adalah pengakuan jujur drp aku sendiri, tidak ade tokok tambah @mereka2 cerita...ini kesah benar...^_^...

No comments:

Post a Comment