Wednesday, 20 March 2013

Berita baik!!!!


Korang diluar sana  memang berminat berniaga & sudah ada perniaagan sendiri tapi, tak tau cara bagaimana nak memperkembangkan hasil jualan & memperluaskan produk? Kalau camtu, jangan sia-siakan  peluang untuk merealisasikan impian korang tu lebih-lebih lagi kengkawan aku yang bergelar wanita. Kalau  perasan contoh iklan  kat tv~golongan peniaga kecil dah berjaya meluaskan pasaran ke luar seperti iklan rumpai laut & perusahaan bantal kekabu...ingin jadi macam dorang...? aku ada caranya & kalau nak lebih detail boleh contact terus aku: 012-3736554. atau datang bertanya ke Pusat Internet 1 Malaysia yang berdekatan kerana disnilah kami menjadi pusat perantaraan dengan pihak SKMM bagi menyampaikan maklumat untuk pelbagai program yang disediakan termasuklah program ini ;-



yang berminat tu jangan segan silu ye bertanya & mencuba. Manalah tau ada rezeki& peluang nak kembangkan bisnes...sebab ade pepatah yang kata.." berniagalah kamu, selagi daya walaupun kamu sudah kaya sekalipun" sebab nabi kita pun pernah pesan " 99% punca rezeki itu, datang nya daripada sumber perniagaan"...

Selamat berbisnes> 'Perniagaan Teras Pembangunan"~ cewah main petik je motto ni...

No comments:

Post a Comment