Sunday, 3 March 2013

Baru tau rasanya camner...




Si abang Muhd Zulhaiqal, 6thn ,Si Adik Nurain Salsabila, 4thn

Tak abis-abis cite pasal anak...dah kata chenta hati , pengarang jantung , intan payung segala...haruslah anak, lagi-lagi anak, balik-balik anak..malah sayang dekat anak ni melebihi sayang dekat abah mereka ( ops, maaf ye tuan asben) hu3...

Dikala beberapa jam untuk hari ni saja, aku tak bersua muka dengan 'malaikat cilik' ni..aku dah rasa boring ke tahap dewa....aduhai...masa ada depan mata..mula lah kadang-kadang nak bertukar jadi mak lampir @ singa betina yang buas...ada je kenakalan dorang ni buat aku nak naik minyak...bila takde dah rindu pulak nak bertekak...nak peluk cium & diajak wrestling....waaaa gelap rasa duniaku...cam nilah kut rasa nya seorang ibu yang kesepian tatkala cuti-cuti begini kalau anak tak lekat kat umah...tension pun ade..(tapi bile dorang ade pun mengundang tension jugak ha3)...hai entahlah...dengan kehadiran anugerah tuhan ini walau macam mana sekalipun mereka tetap harta aku yang tiada tolok gadainya...;) celah mana nak cari lagi...rindu dorang sangat2 ....





Kepada mak-mak seperti aku ni, mungkin pernah  rasa cam aku rasa sekarang ni kan?...

No comments:

Post a Comment