Wednesday 10 April 2013

jom jaga usus kita....



Assalamulaikum & selamat pagi semua.....hi3 apa kahabar semua, sihat??..ni nak tanya~ eh ceh...hari ni sistem pencernaan & penghadaman korangz...dah menjalankan tugas tak?..kalau dah, alhamdullillah...tak elok simpan bahan buangan tu kat dalam lama-lama..kesian usus kita... 

Mana yang belum tu...haa...mesti ada masalah kan..sehari kalau sekali tu dah buang kira lega jugak lah ...tapi bagi yang tak buang-buang sehari-dua tu...malah ada yang sampai seminggu...tu memang sah ada masalah la tu...halamak...kalau aku memang susah ati...yelah hari-hari kita makan, betul tak? abis bila dah masuk, dah tentu ada yang kena buang, kan...tapi kalau sehari kalau tak buang-buang tu kemana pulak pergi nya tu...?? mesti ,musykilkan...

kepada yang ada masalah sembelit, susah nak buang, kalau membuang pun rasa macam tak puas je...ha...jangan biarkan lelama...nanti jadi lebih teruk pula...cuba . try, test dulu minum GRENFIT ni...( cam gambar diatas) In Syaa Allah, setiap masalah..kalau kita cari jalan penyelesaiannya..akan dapat diatasi.

sibuk je aku nak promote pasal GREENFIT ni...tuan empunya badan ni dah pernah try ke??...alhamdullilah.... aku bukan nak promote kosong je...malah dah try minum ni sejak 2012 lagi...hasilnya memang serasi ngan aku....aku juga mengaku ada masalah berkaitan dengan usus ni..bila minum secara tak langsung akan membuang segala toksin-toksin yang terpendam & badan pun rasa ringan. nak diceritakan hasil testimonial aku lagi...pada bulan ramadhan tahun lepas aku minum ni selama sebulan...alhamdullillah..berat badan turun!!!..& satu lagi kesan nya...rasa nak makan yang membuak-buak tu dah kurang..perut akan sentiasa kenyang.

aku juga dengan baik hatinya nak kongsi tips semasa minum GREENFIT ni:-

1) minum air kosong yang secukupnya...banyak-banyka pun takpe...biar senang urusan pembuangan tu nanti

2) makan nasi sikit, tapi lauk ( terutamanya ikan @ sumber protein yang lain) lebih skit.

3) kurangkan makanan yang berlemak & berminyak...

4) kalau boleh jauhkan kafein & air gas...



bagi yang berminat & consent dengan kesihatan usus masing-masing, bole hubungi / jenguk2 info lagi detail dekat FB aku...dan juga mana yang rasa cam nak try juga boleh PM di Facebook...





Ramuan Utama dan Kelebihan Greenfit
Kelebihan
Meningkatkan fungsi sistem pencernaan
Meningkatkan tahap metabolisma tubuh
Melembutkan najis, menggalakkan pergerakan usus
Menggalakkan pembiakan bateria baik dalam usus
Mencegah dan membantu penyembuhan ulser serta keradangan pada saluran gastro-usus
Mencegah dan membantu masalah sembelit serta buasir
Mengawalatur berat badan
Mencegah masalah obesiti
Mengawalatur tahap kolesterol dan gula darah



Anti-pengoksidaan, mencantikkan kulit dan mengawet muda





No comments:

Post a Comment