Wednesday, 31 July 2013

kuih cara la plop

hai, assalamualaikum. Semalam tak sempat nak update tentang kisah kuih cara tu, takpe arini meh tengok apa dah jadi ngan kuih cara aku tu hi3...


adunan yang dah siap dibancuh
daun pandan yang dikisar bersama santan kelapa + tepung gandum + sedikit garam
sedang dibakar guna dapur gas jew, satu lagi acuan tu bocor,
xbole gune..ngeh3
tadaaaa dah siap pun..


beginilah aku, bile time2 pose ni mulalah tekak teringin nak mkn itu ini, tapi bile dah buat nk mkn nye sebijik 2 je, lebih nye perhiasan meja semata ha3....



No comments:

Post a Comment