Saturday 23 February 2013

Dulu , kini dan Selamanya....

tah kenapa dah memalam ni aku meroyan lagi nak berblog, mata plak tak reti-reti nak tido..jadi untuk membuang masa yang ado ni aku sesajelah nak share pic-pic aku yang seadonya..yelah asek mengomel aje cerita itu-ini..empunya blog ni mesti nak tau sape kan?~mana yang dah kenal & tau tu adelah lebih baik diam je, jangan banyak bunyi ye...cewah...


Inilah aku, yang seadonya tu....



masa ni bergelar pengantin, biasalah dh kena touch-up, lari la sikit dari 'muka bentuk asal' tapi masa ni slim u...tah bila bole seslim camni balik...ha3





 masa ni dah jadi mak orang~ baru beranak satu


ni pun






ni dah beranak dua daa..



ni pon dah beranak dua, dah kembang sana sini & sudah terbit garis-garis halus hu3..( pendek kata dah 'menambah umur')



Aku 'menempelkan' muka-muka dekat sini bukan lah tujuan nak perasan @ syok sendiri, terpulang pada persepsi korang masing-masing....ada yang kata.. aku adelah yang 'dulu, kini & selamanya' takde apa yang berubah......memeylah!..sumenya ni wajah asli ..no botox & plastic surgeri! ha3....

sekian..tetibe mata ni dah tak larat nak bukak ...dah  ngantuk le tu....mekasih kerana sudi membuang masa baca entry ni...ni entry sesaje,ok...tak suka, diam.... kalau suka ce like... hi3


No comments:

Post a Comment