Tuesday, 23 April 2013

alahai bucuk...umi akan selalu 'kangan' sama korangz..





adeh...perkara yang amat membuatkan aku rasa bergenang air mata, sebu pon ade...nilah dia...walau untuk beberapa hari je pun(4 hari) ...malah walau setengah menet tak bersua muka je dah rasa cam nak pinsan!
budak 2 orang nilah penyebab segala-galanya...hi3..(.tak bole bla)....aku rasa dorangz ni ok je kut..tapi mak dorangz ni je yang over gitu...nak meninggalkan anak dah macam nak pegi ke luar negara bertahun-tahun lama nya...;p. Padahal nak g kursus ke KL je kut...tu pon tak smpi seminggu....hu3.

bukan nye ape...aku rasa 'sakit' bile merindukan dorangz....dah selalu berada depan mata, bila takda satu hari tu..macam kurang 'rasa' hidup aku ni..kuang3....nak ngan tanak dah dek kerana tugas kerja...kenalah aku korbankan perasan itu...doaku hanya pada Allah yang satu...semoga 'malaikat kecilku' ini sentiasa dibawah lindungan-Nya, dijauhkan daripada  malapetaka...semoga sehat semasa aku tinggalkan mereka & begitu juga semasa aku balik nanti...amin...umi sayang korangz berdua...sniff..snifff... 

~dari umi  korangz yang ciwek...




No comments:

Post a Comment