Wednesday 3 April 2013

dah kenapa ngan aku??








Aku percaya semua orang  akan menjadi ' lembut hati' bila terjumpa atau ternampak baby-baby yang cute-mute cam dalam gambar ni kan..lagi-lagi jiwa wanita yang bergelar ibu hu3..rasa macam nak cubit, timang-timang gitu..tapi agak-agak jugaklah...kang habis pula anak orang dikerjakan...

Sejak akhir-akhir ini rasa rindu untuk menimang anak kecil semakin membuak-buak apatah lagi  bila terserempak ngan baby-baby yang comel lagi debab dengan pipi yang melayut macam kuih pau...eiiii rasa macam nak ' culik ' je bawa balik..ha3...semakin keinginan itu terlintas dalam kotak kepala , semakin pudar lah  segala 'mind set' aku yang selama ini mengatakan nak tumpukan kepada karier dulu...kesian & risaukan kat anak-anak yang sedia ada ni...tersisih & kurang perhatian kasih sayang...yelah, mana taknya..umi dorang ni kerja tak serupa orang...weekend pun kena kerja..kesian kan?...;P..papepun aku percaya semua yang tertulis untuk aku itu adalah ketentuan daripada yang Maha Esa... setiap kurniaan anugerah anak itu...pasti ada rezeki mereka masing-masing....hurm...so,...ntah ye, bile tu masa nya?? ha3..aku pun tak tau...tunggu jelah...hik3



No comments:

Post a Comment