Wednesday 28 August 2013

"saya budak baru belajar"~ Help me, Please

Nak mintak tolong blogger-blogers semua yang budiman,especially yang dah otai-otai sekalian.
Puas sudah saya menggeledah semua tutorial yang ade segenap google dan disetiap alam maya





Habis jugak semua petua dan step yang diikut satu persatu tapi, semuanya enggak menjadi. Walhal sebelum ni ok je..walaupun tak berapa mahir~ yelah saya baru je berjinak-jinak dengan dunia blog ni..tak sampai setaun pun, mestilah kekurangan melebihi kelebihan yang ada pada  kalian semua. Please advice me jugak manelah tau disebabkan "tick expand widget" sudah bertukar cara dalam editor HTML, sebab tu jugak lah kena tuka kod baru ke...camne?...atau pun  disebabkan hobi saya ni juga menyumbang yakni  suka & gedik sangat bertukar-tukar design lain?~asik-asik bertukar cam otoromen ni :P hik3



** Perkara yang saya nak tahu ialah: nak letak button like je pun dalam setiap entry..kenapa la asik tak menjadi je walaopun macam-macam cara dah saya cuba...:P...memang soalan yang enteng..( yang ni pun tak lepas) ..Hu3, seperti tajuk::" saya budak baru belajar"..& sebagai blogger yang baru nak bangun saya dengan 'tak malu nya' tanya...tak salah kan? kepada yang sudi membantu: help me, please...



4 comments:

  1. cuba tgk tutorial kat SINI. Dan tgk komen2 org yg cuba buat.

    ReplyDelete
  2. tq ye effort lab, diatas tutorial's recommendation ni.

    dah, saya pon dah cuba tutorial yang ini..tapi hasilnya tetap mengecewakan...saya sendiri pun tak paham kenapa ;(...setiap step dah saya ikut..tapi button like tu teteap jugak tak timbul hu3....

    ReplyDelete
  3. as salam.. bleh jd mmber sy pon br je blaja buat blog ni.. huhuhu

    ReplyDelete