Sunday 1 September 2013

it's september oredy??




eh...wooo dah masuk 'ambang September' dah ea?...sekejab je mase belalu...tip tap, tip tap bunyik jam dinding ...tak jemu-jemu putarkan masa...tau-tau dah masuk September

September yakni @ iaitu same dengan bulan sembilan..kenapa dipersoalkan tentang september ini? hai entahlah...munkin antara banyak-banyak yang ada dalam kalendar, september jugaklah istimewanya..hi3. Sebenanya ade banyak peristiwa yang bakal berlaku di bulan ini, antara yang paling wajib ialah 16hb iaitu hari penubuhan Malaysia, eh ceh...takkan la bole lupakan antara tarikh bersejarah negara gitu.

 Tapi, mesti ade date yang lagi istimewa kan? opkos lah,...date yang paling tak aku lupa . September adalah bulan kelahiran aku & tuan hasben terchenta tu...tapi yg lagi tak bole bla( juga kebetulan) date birthday dia adalah sehari sebelum date insan yang aku pernah kenal sebelum aku kenal my hasben( ehem..ehem~kawan rapat & mungkin juga pernah menjalinkan hubungan couple ;P).Tarikh dia 20hb...hasben lak 21hb....uish...kalu die baca pasal ni...abisle le 'Mak Lamah' dibuatnye...mesti dia akan cakap camni " kisah-"kisah dulu pun nak tulis dalm blog ke?"~ dengan nada ala-ala cemburu kot...ha3..

Manakala tarikh keramat aku sendiri akan diistiharkan pada masanya bakal tiba nanti, bile? tunggu jelah..(kuang3, takut kena baling tepung letuw..) ce la kira...26 hari & beberapa jam lagi je bermula tarikh blog ini di coretkan..hu3...ha..siap-siapkanlah ye sesape yang berani nak lempar tepung tu....hu3~dengan rela ati le plak :P
.


No comments:

Post a Comment