Saturday, 10 May 2014

ramai yang tak tau @ buat-buat tak tau?

Assalamulaikum WBT.





Bosan cite pasal mabuk laut la, mabuk ombak rindu la, mabuk pening lalat la...mabuk pe lagi ea...cuma mabuk todi je yg tak ...huhuhuhu...Maka, untuk melupakan segala kesakitan, ketidakselesaan maupun kemabukan yang disenaraikan tadi....daku cuba bangkit untuk tidak 'ikut sangat ' ' arus' mabuk yang dialami...harus dilawan jangan dibiarin 'mereka' itu menguasi diri....

Lupakan kisah mabuk tersebut. Beralih kita dengn video yang nak dipaparkan ni sebagai panduan kita sesama muslim yang sedaya upaya menjaga tatatusila , dosa dan pahala.. Sebagai seorang muslim juga dan daku pun rasa perkara ini patut diketengahkan supaya semua muslimin muslimat ' buka mata'  daripada 'kejahilan' ilmu agama... lagi-lagi bagi golongan muda belia remaja tu... walaupun belum menerjahnya bulan  puasa (dah cita pasal raya)..tapi tak menjadi hal kalau bende yang baik untuk dikongsikan bersama. jom saksikan ;-
walaupun bentuk komedi dan agak sinis tapi harap-harap pengisian nya sampai ke hati kita para muslimin muslimat semua.... ^_^ selamat menonton

2 comments:

  1. haah.. ramai yg still taktau pasal ni kan.. kadang tu ade jugaq yg dah tau pon buat2 mcm taktau jugaq, pfttt~

    ReplyDelete